چگونگي بيعت مردم با امام زمان «عج الله تعالي فرجه الشريف» در هنگام ظهور

موضوعات مطرح شده ،حاصل مطالعات و برسی و پژوهش است . از جمع بندی اطلاعات و محتوای چندین کتاب و و موارد مختلف استفاده شده . مبنای برسی و پژوهش برای گفتن مسائل مبتلا به جامعه و مشخص کردن نقشه راه و راه حل راهبردی برای موضوعات مرتبط بوده است .برای مشتاقان و دغدغه مندان در عرصه ی موضوعات مهم جامعه و راهبرد های ان تلاش شده تا امکان دسترسی اسان و با کمترین هزینه برایشان فراهم شود . از جمله موارد و محتوای موضوع پیش رو که در تحقیق بیان شده را به طور مختصر بیان میکنیم .(چگونگي بيعت مردم با امام زمان «عج الله تعالي فرجه الشريف» در هنگام ظهور همان گونه كه مشاهده مي نماييد موضوعي است كه بايد بيشتر روي آن كار و تلاش فراوان و دقت عميق مي شود. يعني به اصطلاح امروزي نيازمند به تدّبر و تفكر است كه بنده به اندازه ظرفيت خود آن را مورد بررسي قرار دادم.

در فصل اول مطالبي همچون مفهوم امام، مفهوم امام زمان «عج الله تعالي فرجه الشريف»، بيوگرافي امام زمان، مفهوم ظهور و مفهوم بيعت و …. مورد بررسي قرار گرفته است.

در فصل دوم مطالبي همچون امام زمان «عج الله تعالي فرجه الشريف» در آيات و روايات و امام زمان «عج الله تعالي فرجه الشريف» از منظر حديث و قرآن مي پردازيم.

در فصل سوم مطالبي همچون ظهور امام زمان «عج الله تعالي فرجه الشريف» در آيات و روايات، و ظهور امام زمان «عج الله تعالي فرجه الشريف» و نابودي باطل و … به آن پرداخته مي شود.

و در فصل چهارم به مطالبي همچون چگونگي بيعت مردم با امام زمان «عج الله تعالي فرجه الشريف» در آخر الزمان پرداخته شده است.

كليدواژه

كليد واژه ها

بيعت ، ظهور، امام.)

1
چگونگي بيعت مردم با امام زمان «عج الله تعالي فرجه الشريف» در هنگام ظهور

اولین دیدگاه را ثبت کنید.

لطفا, وارد اکانت کاربری شوید تا بتوانید نظر خود را درباره ی دوره ی آموزشی بنویسید
افزودن به علاقه مندی ها
ثبت نام
درس: 1

ساعات کاری

شنبه 9:30 صبح - 5:00 بعد از ظهر
یکشنبه 9:30 صبح - 5:00 بعد از ظهر
دوشنبه 9:30 صبح - 5:00 بعد از ظهر
سه شنبه 9:30 صبح - 5:00 بعد از ظهر
چهارشنبه 9:30 صبح - 5:00 بعد از ظهر
پنج شنبه بسته شده
جمعه بسته شده
چگونگي بيعت مردم با امام زمان «عج الله تعالي فرجه الشريف» در هنگام ظهور
قیمت:
100,000 تومان 50,000 تومان