بررسی اهداف دشمنان اسلام برای تضعیف شیعه

موضوعات مطرح شده ،حاصل مطالعات و برسی و پژوهش است . از جمع بندی اطلاعات و محتوای چندین کتاب و و موارد مختلف استفاده شده . مبنای برسی و پژوهش برای گفتن مسائل مبتلا به جامعه و مشخص کردن نقشه راه و راه حل راهبردی برای موضوعات مرتبط بوده است .برای مشتاقان و دغدغه مندان در عرصه ی موضوعات مهم جامعه و راهبرد های ان تلاش شده تا امکان دسترسی اسان و با کمترین هزینه برایشان فراهم شود . از جمله موارد و محتوای موضوع پیش رو که در تحقیق بیان شده را به طور مختصر بیان میکنیم .(اهداف دشمنان اسلام برای تضعیف شیعه همان گونه که مشاهده می کنید موضوعی است که باید بیشتر روی آن کار  و تلاش فراوان و دقت عمیق شود یعنی به اصطلاح نیازمند تدبر است که بنده به اندازه ظرفیت خود آن را مورد بررسی قرار دادم .

در فصل اول مطالبی همچون ، معنای شیعه در لغت و اصطلاح ، فرقه های شیعه ، دشمنان داخلی و خارجی شیعه و … مورد بررسی قرار گرفته است .

در فصل دوم به معنای شیعه در آیات و روایات ، فضائل شیعه در آیات و روایات ، صفات شیعه در آیات و روایات و اثبات شیعه بر اساس منابع اهل سنت ، پرداخته شده است .

در فصل سوم شیعیان واقعی چه خصوصیاتی دارند، نشانه های شیعیان واقعی در روایات و … را مورد بررسی قرار داده ایم .

در فصل چهارم به بررسی اهداف دشمن ، شیوه های برخورد با دشمنان جهان اسلام ، شیوه های برخورد با جهان اسلام از دیدگاه امام خمینی ( ره) و … ، پرداخته شده است .

کلید واژه ها : دشمن ، تشیع ، اهداف ، اسلام )

1
بررسی اهداف دشمنان اسلام برای تضعیف شیعه

اولین دیدگاه را ثبت کنید.

لطفا, وارد اکانت کاربری شوید تا بتوانید نظر خود را درباره ی دوره ی آموزشی بنویسید
افزودن به علاقه مندی ها
ثبت نام
درس: 1
سطح: پیشرفته

ساعات کاری

شنبه 9:30 صبح - 5:00 بعد از ظهر
یکشنبه 9:30 صبح - 5:00 بعد از ظهر
دوشنبه 9:30 صبح - 5:00 بعد از ظهر
سه شنبه 9:30 صبح - 5:00 بعد از ظهر
چهارشنبه 9:30 صبح - 5:00 بعد از ظهر
پنج شنبه بسته شده
جمعه بسته شده
بررسی اهداف دشمنان اسلام برای تضعیف شیعه
قیمت:
100,000 تومان 50,000 تومان